Tuesday, April 17, 2007

Νοικιάζονται γυναίκες σε τιμή ευκαιρίας!!

Είσαι μόνος και δεν έχεις μια γυναίκα να σου κάνει τις δουλειές του σπιτιού; Να μαγειρέψει ένα πιάτο φαΐ; Ένα κοκκινιστό βρε αδελφέ... Θέλεις να νοιώσεις τις χαρές του παντρεμένου, αλλά μόνο τις χαρές, χωρίς την γκρίνια και την κρεβατομουρμούρα;




Ναι, ναι!! Όπως ακριβώς το άκουσες!! 9500 γυναίκες σε περιμένουν για να επιλέξεις αυτή που σου αρέσει... Κι αν δεν σου κάνει αυτή που νοίκιασες την αλλάζεις... Άσε που μπορείς να νοικιάσεις μέχρι και 8 γυναίκες την φορά!!



Η παράδοση γίνεται στο σπίτι σου σε συσκευασία δώρου... Δες εδώ.

Δυστυχώς, το μόνο πρόβλημα είναι ότι πρέπει να κατοικείς στο Βέλγιο... Μήπως να ανοίξουμε και τίποτα εδώ στο Ελλάντα;

16 comments:

jojo said...

Φοβερό!

συζύγους που νοικιάζουνε?

όχι οτι χρειάζομαι επιπλέον, για δώρο θέλω να τον κάνω....

an205 said...

Thanks for your work and have a good week
Οι ευχαριστίες για σας εργασία και έχουν μια καλή εβδομάδα

david santos fun club

τρέμετε ο Δαβίδ Άγιος βρήκε μεταφραστή!!!!!!!!!!!

AVRA said...

απιστευτο!

Κέλλυ Μπουσουλοπουλου said...

Noμιζω ότι είναι μια πιο εξελιγμένη μορφή του αρχαιοτέρου επαγγέλματος...;) άμα το σκεφτείς λίγο περισσότερο!!!! Μονό που μιας και η «υποχρέωση» που είχαν οι τότε «κοινές» γυναίκες ήταν να πληρώνονται για να κάνουν με τους ενδιαφερομένους ότι δεν έκαναν οι δικές τους γυναίκες η και κάτι λίγο περισσότερο:p!!! Ε τώρα γυναίκες κάνουν τα πάντα εκτός από δουλειές:D επομένως οι… «κοινές» της εποχής μας κάνουν δουλειές νοικοκυριού:p

Υ.Γ Παντως εισαι επιχειρηματικο μυαλο!!!!

That's my aspect!:)

Καλο Απογευμα:)

Klearchos said...

Jojo, ζούμε σε έναν αντρικό κόσμο... ;)

An205, ποιός τον πιάνει τώρα!!

Αύρα, τι κάνει ο κόσμος για την διαφήμιση!!

Ανατολή, χρόνια πολλά!!

Η ιστορία είναι διαφημιστικό τρικ για ενοικίαση DVD μέσω e-mail, αλλά επειδή λίγοι το καταλαβαίνουν έγινε πανικός στο Βέλγιο με αυτήν την ιστορία...

Καλημέρα σε όλους!!

ο δείμος του πολίτη said...

Μην ανησυχείς σε λίγο θα έρθει κι εδώ. Προς το παρόν νοικιάζουμε απλούς εργαζόμενους στο σύγχρονο σκλαβοπάζαρο των ιδιωτικών εταιριών τύπου ΟΑΕΔ. Μαζι με τα μπορντέλα θα είναι και οι καθαρίστριες

Debby said...

Α!! πολύ ωραία!
Οταν έρθει εδώ αυτή η υπηρεσία ειδοποίησε!
Θέλω και εγώ να νοικιάσω μια σύζυγο για τον καλό μου για δώρο αλλά και για μένα!

Εγώ μετά θα αφοσιωθώ ανενόχλητη στο να είμαι αποκλειστικά και μόνο ερωμένη του!
Την βρώμικη δουλειά θα την κάνει άλλη!

lazinio said...

υπάρχει κάτι σε μακροχρόνια μίσθωση (leasing);

Klearchos said...

Δήμο, εγώ προτείνω να συνδιάσουμε και την οδηγία Bolkenstein... Να πέρνεις μία νοικοκυρά από τρίτες χώρες και να την πληρώνεις με τα λεφτά που θα την πλήρωνες στην χώρα της!! ;))))

Debby, μήπως να ανοίξω κανένα μαγαζάκι εγώ;

Lazinio, με δυνατότητα αγοράς στο τέλος της σύμβασης;

Klearchos said...

(Μες στην ορθογραφία ήταν η απάντηση μου στον Δήμο)

Σοφία said...

Με ενδιαφέρει κι εμένα η περίπτωση ενοικίασης συζύγου, ειδικά αν φτιάχνει και κοκκινιστό. Μήπως μπορεί να γίνει κάτι μιας και είμαι κοντά στο Βέλγιο? Στην ανάγκη να πάω εγώ εκεί βρε παιδί μου!

srm1033 said...

Μια αντίστοιχη επιχείρηση με αρσενικά θα είχε μεγαλύτερη επιτυχία αν σκεφτείς πως οι γυναίκες είναι περισσότερες.

Σοφία said...

Τι να τα κάνεις τα αρσενικά? Να ξαπλώνουν στον καναπέ με το τηλε-κοντρόλ αγκαλιά? Καλύτερα γυναίκες, να σου κάνουν τουλάχιστον κανένα ξεσκόνισμα :-p

Klearchos said...

Σοφία και Convinced, μήπως να αρχίσω καμιά τέτοια επιχείρηση; Βλέπω ότι υπάρχει πελατεία!! :))))

Πεφτάγγελος said...

πες μου ότι κάνουν πλάκα...
ξεφτίλες...ξεφτίλες...

Klearchos said...

Beniamin, όντως είναι πλάκα ή για την ακρίβεια διαφημιστικό κόλπο!!