Thursday, May 24, 2007

Ποιά Ελληνική ομάδα...

...κέρδισε αυτήν την ποδοσφαιρική περίοδο την φετινή πρωταθλήτρια Ευρώπης Μίλαν;

Να θυμίσω: Τρίτη 21 Νοεμβρίου 2006 στο Ολυμπιακό Στάδιο, ΑΕΚ - Μίλαν 1-0.


Έτσι για να μην ξεχνάμε και για να αποφορτιστεί λίγο το κλίμα από τα προηγούμενα post...

Μερικές φωτογραφίες (από κινητό) από την πλατεία Συντάγματος χθες, γιατί τελικά το ποδόσφαιρο είναι μια γιορτή....





Το έχω ακούσει αρκετά παλιά, σε εκπομπή του Γιάννη Καλαμίτση αν και δεν ξέρω αν είναι δικό του. Το έχω ξαναγράψει, αλλά θα το γράψω άλλη μια φορά: "Έχεις εβραιόπουλα και παιδιά από την παλαιστίνη, ορκισμένους εχθρούς... τους πετάς μια μπάλα και έχεις μια παρέα...". Αυτό είναι το ποδόσφαιρο και ο αθλητισμός γενικότερα...

13 comments:

Agobooks said...

Κοίτα, δεν μου λέει και κάτι που κέρδισε η ΑΕΚ τη Milan.
Θα έπρεπε να φάει μόνο στο πρώτο ημίχρονο, τουλάχιστον 5 γκολακια.
Η όχι;
Ευχαριστώ για τις φωτογραφίες πάντως.

You'll Never Walk Alone
http://agonek.blogspot.com/2007/05/youll-never-walk-alone.html

Klearchos said...

Γιατί, η Μίλαν ήταν καλύτερη στο πρώτο ημίχρονο με την Λίβερπουλ; Σκόραρε με στημένη φάση, ακριβώς όπως σκοράραμε και εμείς εναντίον της!! Η τύχη είναι μέρος του παιχνιδιού... Η ΑΕΚ στην τελική, έχει πάντα μια αξιοπρεπή εμφάνιση στο Τσάμπιονς Λιγκ... Θυμίζω ότι το 2002-2003 έμεινε αήτητη στους ομίλους, ενώ ήταν στον ίδιο όμιλο με Ρεάλ και Ρόμα, οι οποίες ήταν οι δύο φιναλίστ της χρονιάς... (Η Ρεάλ τότε είχε βγει πρωταθλήτρια Ευρώπης)...

Σοφία said...

Οι ΑΕΚτζήδες ευλογάτε τα γένια σας βλέπω ;-)

Alitovios said...

Φέτος που θα πάρουμε τον Ρίμπο θα γαμήσουμε στο Champions League. Οι γαύροι πάλι τελικό θα πάνε...

Klearchos said...

Σοφία, τι να κάνουμε και εμείς; Καλημέρα!! :)

Αλητόβιε, πολλοί Βραζιλιάνοι μαζεύονται στην ΑΕΚ... Λες να αρχίσουμε να βλέπουμε μαγικά πράγματα μέσα στο γήπεδο;

prophet81 said...

Σκέφτομαι ακόμα το βιντεάκι με το λιθοβολισμό και σαλτάρω...Βέβαια το βλέπω από τον αναπαυτικό καναπέ μου και σαλτάρω με τον εαυτό μου δύο φορές περισσότερο γιατί τα σχολιάζω όλα αυτά από την ασφάλεια του σπιτιού μου χωρίς να μπορώ να κάνω κάτι...
Τέσπα, χωρίς Μπάγιεβιτς η ΑΕΚ δεν πάει πουθενά!!! Άσχετο, απλά ξέρω πόσο σας πονάει το θέμα γι' αυτό και το έθιξα...

Anonymous said...

Για να αποκαταστήσω την τάξη για χάρη της ιστορίας.
Η ΑΕΚ το 2002-2003 έφερε 6 ισοπαλίες με Real, Roma, Genk. Και αν με Real και Roma είναι καλές, με Genk τι είναι?
Επίσης, τη χρονιά αυτή η Roma στην επόμενη φάση έμεινε τελευταία στον Όμιλό της (τότε στη Φάση των 16 ξανα-είχαμε ομίλους) και η Real αποκλείστηκε στα ημιτελικά από τη Juventus.
Προφανώς αναφέρεσαι στο Champions League της περιόδου 1994-95 που ήταν στον ίδιο Όμιλο με AJAX, Milan, Salzburg και που στον τελικό έφτασαν οι δύο πρώτες. Στον όμιλο έφερε 2 ισοπαλίες (Salzburg έξω, Milan μέσα).
Αυτά

PS Περισσότερες φωτογραφίες - video στο blog μου :)

Anonymous said...

Fotos - Videos του τελικού Milan-Liverpool φυσικά.

Klearchos said...

Prophet81, από τις 21.05 που έβαλα το τελευταίο ποστ για την ιστορία του λιθοβολισμού ήθελα να γράψω διάφορα πράγματα, αλλά τίποτα δεν μου κόλαγε μετά από αυτήν την ιστορία... Έχω σοκαριστεί...

Τι μπορεί να κάνει κανείς από εδώ; Τελικά αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι να διαδίδουμε την αλήθεια... Ίσως η πίεση και η διεθνής κατακραυγή σιγά-σιγά να φέρει κάποια αποτελέσματα... Μακάρι!!

Τελικά ευτυχώς που υπάρχουν και μερικές όμορφες στιγμές στον αθλητισμό που ενώνουν τους λαούς...

Όσον αφορά τους προπονητές, νομίζω ότι έχουμε αυτό που χρειάζεται!!

Chris, τα έχω μπερδέψει εντελώς έτσι; Από ό,τι είδα τώρα η Ρεάλ ήταν η Πρωταθλήτρια Ευρώπης της προηγούμενης χρονιάς... Δεν αλλάζει, λοιπόν, το γεγονός ότι η ΑΕΚ έχει πάντα αξιοπρεπή παρουσία στο Champions League...

An-Lu said...

;-)

lazinio said...

aek kerdise tin milan. h milan pire to cl. ara? :P

Anonymous said...

ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΛΕΑΡΧΕ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ ΟΠΩΣ ΕΣΎ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ! ΜΕ ΤΟ BLOG ΣΟΥ ΜΟΥ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΝΕΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ...ΣΕ ΚΑΜΑΡΩΝΩ ΚΑΙ ΑΓΑΠΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΕΣΥ ΚΙ ΟΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ BLOG... ΜΟΥ ΓΝΩΡΙΣΑΤΕ ΤΗΝ ΑΜΑΛΙΑ (ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑΝΑΙ ΚΟΡΗ ΜΟΥ!)...ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑ ΝΑ ΤΗ ΓΝΩΡΙΣΩ ΑΛΛΑ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ ΓΙΑ ΚΑΙΡΟ ΣΥΝΟΜΙΛΟΥΣΕ ΜΑΖΙ ΤΗΣ ΚΑΙ ΠΑΙΖΑΝΕ ΣΚΡΑΜΠΛ..ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΑΛΙΑ!! ΚΙ ΟΤΙ ΕΠΑΘΕ ΣΟΚ ΟΤΑΝ ΧΑΘΗΚΕ Η ΑΜΑΛΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΦΟΒΕΡΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΡΟΔΙΔΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ.. ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΑΜΑΛΙΑ..καλο ταξιδι κοριτσακι

Klearchos said...

Σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!!

Και εγώ ελπίζω η Αμαλία να έχει ένα καλό ταξίδι και να είναι πλέον ήρεμη εκεί πάνω που βρίσκεται...

Και σε σας εύχομαι καλά ταξίδια στην Μπλογκόσφαιρα... :)