Sunday, June 24, 2007

Χαλαρώσαμε...

Χθες το πρωί έδωσα το δεύτερο και τελευταίο μάθημα για φέτος και είμαι σίγουρος ότι το περνάω... Έχω μάθει ήδη και για το άλλο ότι τα πήγα πολύ καλά, οπότε η χρονιά - από άποψη μεταπτυχιακού - κρίνεται απόλυτα επιτυχημένη... Καιρός, λοιπόν, για χαλάρωση...





Άδεια θα πάρω τον Αύγουστο... Αυτό, όμως, δεν έχει σημασία γιατί η δουλειά δεν ήταν ποτέ κούραση για μένα... Και για όποιον βιαστεί να σκεφτεί κάτι, του λέω ότι αυτό πίστευα και πριν έρθω να δουλέψω στην Σαντορίνη... Μου αρέσει η δουλειά μου...

18 comments:

An-Lu said...

Τυχερούλη!

Alitovios said...

Ζεις σε νησί, κοντεύει Ιούλιος και είσαι ακόμα άσπρος;

petalida said...

Συγχαρητήρια!

Σε 40 μέρες θα ειμαι στην ίδια πόζα με τις δικές σου! Ο χρόνος δηλαδή όχι μόνο συστέλλεται και διαστέλλεται αλλά μετράει και ανάποδα! Αχ!!! δε φανταζεσαι πόσο το περιμένω. Μεχρι τότε βεβαια πρέπει θα μου θυμίζω ... πόσο πολύ αγαπώ τη δουλειά μου!

Klearchos said...

An-lu, φτύσε με να μην με ματιάσεις!! :)

Αλητόβιε, με τις εργασίες και το διάβασμα που είχα έφτασε να κάνω το πρώτο μου μπάνιο σήμερα (1η φωτογραφία)... Άσε που κατακάηκα... Στα πόδια έγινα κατακόκκινος... Ούτε το παντελόνι δεν μπορώ να βάλω!!

Petalida, στις καλύτερες μέρες θα πας διακοπές...

Σοφία said...

Συγχαρητήρια και καλή συνέχεια!

Μην μου πεις ότι η δεύτερη φωτό είναι από το μπαλκόνι σου;

Α, και για το κάψιμο, Bepanthol και την επόμενη φορά, περισσότερη προσοχή ;-)

Anonymous said...

Τι το ήθελα Δευτέρα πρωί να ανοίξω το μπλόγκ σου, για να μας δείχνεις τα βρεγμένα πόδια σου στην παραλία!!! Δεν μας λυπάσαι, Κλέαρχεεεεε;;; Αλλά πού θα πάει σε 10 μέρες το πολύ έρχομαι και εγώ (όχι Σαντορίνη, αλλά όλο και κάποια παραλία θα βρεθεί και για μένα)!!! Αυτό είναι που με κρατάει ζωντανή ακόμα μέσα στη ζέστη και στην δουλειά!

Klearchos said...

Σοφία, σε ευχαριστώ!! Στο λέω: "Είναι από το μπαλκόνι μου". Όσον αφορά το κάψιμο την πάτησα σαν αρχάριος... Απλά πήγα από νωρίς στην παραλία και επειδή σκέφτηκα ότι ήταν πολύ πρωί αμέλησα να βάλω αντιηλιακό... Σφάλμα... Μέγα σφάλμα!!

Magica, βλέπω ότι η διαφημιστική μου εκστρατεία για την Σαντορίνη έχει αποδώσει καρπούς!! :))

Χρυσόψαρο, τόσες όμορφες παραλίες στην Ελλάδα, σίγουρα θα βρεις μία!!

Καλημέρα σε όλους!!

Anonymous said...

klearche μπα...
ως σαλλονικιά εξακολουθώ να προτιμώ τις παραλίες της Χαλκιδικής :P
Αλλά... η κολλητή μου μένει εδώ και καιρό στη Σαντορίνη (σνιφ κλαψ λυγμ κι όλα τα σχετικά)

Klearchos said...

Από άποψη διακοπών, οι παραλίες της Χαλκιδής, συμφωνώ, είναι το καλύτερο!! Τρελαίνομαι να είμαι στην παραλία και να βλέπω θάλασσα και μετά να είμαι στην θάλασσα και να βλέπω βουνό και δάση... Και μετά την ξάπλα στον ήλιο, κατσικάκι και κοκκορέτσι στο Κασσανδρινό... Έτσι γιατί οι διακοπές σου ανοίγουν την όρεξη!!

(3 χρόνια έζησα Θεσσαλονίκη)

AVRA said...

αχ βρε Κλεαρχε ...ξερω ειναι τεριμμενο αλλα....

θελω και εγω τετοιο μπαλκονι με τετοια θεα τετοιες μερες και με πιανει μια τετοια ζηλεια!!!!!

AVRA said...

ααα!!! και συγχαρητηρια!!!

seaina said...

Συγχαρητήρια και καλή σταδιοδρομία πό εδώ και πέρα!
Όσο για τα μπάνια με προσοχή στην έκθεση στον ήλιο!!
Καλή εβδομάδα!!

Klearchos said...

Avra, αχ με ματιάσατε και είμαι πασαλειμένος με γιαούρτια σήμερα!! :)))

Seaina, σε ευχαριστώ!!

Καλημέρα σε όλους!!

AVRA said...

ωχ!!!
σορυ...!

Klearchos said...

Το αστείο είναι ότι κάηκα μόνο στα πόδια και μόνο από τα γόνατα και κάτω... Στα σημεία μόνο, δηλαδή, που φαίνονται στις φωτογραφίες!! :)

Πάντως μην ανησυχείς... Θα ζήσω!!

Anonymous said...

Κλέαρχε θα είσαι μάλλον μέσα και έξω από το νερό. Δυστυχώς εδώ Σύνταγμα και περίπου 44 βαθμοί αυτή τη στιγμή.

Στη φώτο από το μπαλκόνι σου φαίνεται πάνω δεξιά το Μεροβίγλι όπου είχα πριν χρόνια ένα "υπόσκαφο" κάτω από το μπακάλικο του Γαλή. Υποθέτω ότι δεν υπάρχει πια το μπακάλικο. Ίσως να είναι και ο λόγος που έχω νάρθω 20 χρόνια στη Σαντορίνη (όχι το μπακάλικο!). Ποιός θέλει να ζει με αναμνήσεις;

Unknown said...

o ilios einai upoulos ta teleytaia xronia....milaei pathousa fotodermatitidas...:)

Zileuo......

Klearchos said...

NikosX, νομίζω ότι καταλαβαίνω πως αισθάνεσαι...

Zoaki, δεν λες τίποτα!! Τώρα άρχισαν λίγο να συνέρχονται τα πόδια μου...