Thursday, November 01, 2007

Δεν μιλάω Βουλγάρικα...

Χθες το βράδυ, στην πλατεία της Όπερας του Blagoevgrad, καθώς γυρνάγαμε από το εστιατόριο "Tresor" ακούμε μία φωνή πίσω μας:

ΞΕΝΟΣ: Hey friend! (Ε, φίλε)

ΕΓΩ: Eee? (Εεεε)

ΞΕΝΟΣ(σε σπαστά αγγλικά): I do not speak Bulgarian... (Δεν μιλάω βουλγάρικα)

ΕΓΩ (σε όχι και πολύ καλύτερα): That is not a problem because I am not Bulgarian... (Αυτό δεν είναι πρόβλημα γιατί δεν είμαι Βούλγαρος)

ΞΕΝΟΣ (κρατώντας μία κάρτα τραπέζης και δείχνοντας το μηχάνημα): ATM?

ΕΓΩ: What nationality are you? (Τι εθνικότητος είσαι;)

ΞΕΝΟΣ (φοβισμένα): Eeee... Greek.... (Έλληνας)

ΕΓΩ: Και γιατί δεν μου μιλάς στα ελληνικά να συνεννοηθούμε βρε αδελφέ;

(Εκεί κατάλαβα την χαρά του μετανάστη όταν συναντάει πατριώτη)




Και για να δείτε ότι οι Έλληνες είναι παντού:



9 comments:

pølsemannen said...

Βρε τον Σταυράκη...

Να τον έχουμε υπ' όψη μας λοιπόν!

zouri1 said...

τελειο.
Εμενα παντως μουχει τυχει,σε ανσασερ ξενχειου,να βριζεταιενα ζευγαρι ελληνων.Συνεχισαν μπροστα μου,γιατι υποθεσαν οτι δεν ειμαι Ελληνας.

Anonymous said...

Πολύ καλό! Καλό κουράγιο εκεί στα "ξένα"... Βρε συ ακόμα δεν παντρεύτηκες και ξενιτεύτηκες;

jojo said...

όποια πέτρα κιαν σηκώσεις,
έναν Ελληνα θα τον βρεις απο κάτω!


μα καλά, πως άφησες το νησί?
με τι καρδιά????

An-Lu said...

Δεν είχα καμμία αμφιβολία περί τούτου!
Καλό μήνα!

Σοφιστής said...

Καλώς ή κακώς, οι Έλληνες είμαστε παντού!

katerina said...

Ταξιδάκι Κλέαρχε; Ταξιδάκι;
Πως τα περνάς;
Φιλιά! Και Καλό Μήνα!

Σοφία said...

Χαχαχα μου έχουν τύχει άπειρα τέτοια! Το καλύτερο είναι που έπεσα σε ελληνομιλούσα μαύρη στο ταχυδρομείο. Της λέω (στα αγγλικά): ένα πακέτο για Ελλάδα, και μου απαντά (σε άψογα ελληνικά): Ελληνίδα είσαι; Μιλάμε για τρελό γέλιο, πιάσαμε κουβέντα, μου είπε ότι έμενε χρόνια στην Ελλάδα, ότι τα παιδιά της μεγαλώσαν εκεί και συνέχεια πάνε πίσω για διακοπές κ.λπ. Μα την αλήθεια, αν δεν ήταν μαύρη, θα νόμιζα ότι ήταν Ελληνίδα.

Klearchos said...

Polsemannen, είδες, είδες;

Zouri, το κακό είναι να βρίζουν εσένα και να μην ξέρουν ότι τους καταλαβαίνεις... ;)

Τι να κάνω Κωνσταντίνα, η δουλειά!!

Jojo, τώρα υπάρχει και η δική μου πέτρα στο Μπλαγκόεβγρατ... :D Όσο για την Σαντορίνη, αυτή είναι η δουλειά μου, τι να κάνω... Πάντως σε 5 μήνες επιστρέφω... Εδώ έχω έρθει ως "κομάντο"...

An-lu, καλό μήνα και σε σένα...

Σοφιστή, καλώς!! καλώς!!

River, 5 μήνες θα είμαι εδώ... Επίσης, καλό μήνα...

Σοφία, μου έτυχε και άλλο... Θα είναι το επόμενο ποστ...